TPM Najib Razak akan teruskan agenda PM ‘Flip-Flop’ Abdullah

Timbalan Presiden UMNO TPM Dato’ Seri Mohd. Najib Tun Razak akan membuat kenyataan media petang ini berkenaan kenyataan PM ‘Flip-Flop’ Dato’ Seri Abdullah Ahmad Badawi semasa membuat pengumuman tidak bertanding jawatan Presiden UMNO semalam.

Dalam kenyataan ini, TPM Najib akan mengumumkan bahawa semua reform yang cuba dilakukan oleh PM ‘Flip-Flop’ Abdullah seperti Suruhanjaya Perlantikan Kehakiman, Suruhanjaya Anti Rasuah, Suruhanjaya Khas Integriti dan mengadakan Konvensyen Barisan Nasional untuk membaiki hubungan antara kaum dan ugama akan diteruskan.

Mungkin ini akan menerima reaksi negatif, terutama dikalangan akar umbi UMNO yang sebenarnya mengharapkan perubahan dan tidak meneruskan agenda agenda yang direncanakan oleh ‘Budak Tingkat Empat’.

Published in: on October 9, 2008 at 13:02  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://bigdogdotcom.wordpress.com/2008/10/09/tpm-najib-razak-akan-teruskan-agenda-pm-flip-flop-abdullah/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 CommentsLeave a comment

  1. Saya rasa tiada apa masalah jika Najib nak sambung reformasi yang Pak Lah buat sebelum ini kerana ia memang tidak salah dan untuk kebaikan perjalanan pentadbiran negara. Hanya orang yang bermasalah je akan ada masalah dengan penyambungan reformasi ini…

  2. rilek.

    tak akan baru sehari pak lah umum tak akan pertahan jawatan, najib dah menyinga? setakat aku dengar, depan mansitream media aje najib masih dok ‘berterima kasih’ kat pak lah ni. tapi belakang2, dah start dah kena cantas sekoq sekoq

  3. Berilah Dato Najib ruang untuk bernafas dahulu dan jangan desak2 dulu. Pastinya Dato Najib tahu apa nak dilakukan, yang baik dibaikkan lagi dan yang tak baik diperbaiki atau kalau perlu dibuang dibuangkannya. Berikan Dato Najib ruang dan masa untuk mengkaji kedudukan. Selepas apa yang berlaku tentunya Dato Najib tak akan buat kesalahan yang Dollah lakukan. Kalau buat juga, ahli UMNO tidak sebodoh dulu dan tahu hak kerana Dato Najib pun pernah kata – kena dengar rasa akar umbi. Kepada Dato Najib – do the right thing. Your late father was a brave man to do the things he felt right. You have your father’s blood.

  4. The continuations of PM’s proposed reforms are non-issues, whether they are relevant/ practical within our local environment is yet to be seen. Most critical is the state of the economy albeit the present world economic meltdown. Let us also not be side tracked by the reforms – the SIL must be ousted from the Youth Wing, the son from meddling in the Nation’s coffers and the media out of reach by Kali and his boys. Only when these nincompoops are cleansed from being internal threats to UMNO can the party be strong and united. Always remember, the Silent Majority just hate the sight and sound of the SIL; he has no future in our political system with the enormous damage he has done. UMNO delegates must be remember the SIL’s type of money politics is disastrous to the party.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: