Percubaan Anwar berbohong lagi untuk kaburi hubungan peribadi dengan Zionis

 

Mantan banduan salah guna kuasa Anwar Ibrahim kini bermain wayang dengan memperkudakan secara murahan episod PM Turki Erdogan bertelingkah dengan Presiden Israel Shimon Peres atas pentas sewaktu persidangan World Economic Forum Davos. Beliau membidas Perdana Malaysia IV Tun Dr. Mahathir Mohamad secara tidak langsung kerana kunun kunun menjadi jaguh kampung.

Persoalanya sekarang, Tun Dr. Mahathir tidak pernah berpeluang untuk duduk satu forum bersama Ketua Negara atau Kerajaan negara Zionis ganas dan kejam itu. Kemungkinan besar, sekiranya berpeluang, beliau dijangkakan akan memberikan mesej yang lebih menyengat tanpa berlaku kasar (meninggikan suara) dan membelakangi tatasusila budi bicara seorang negarawan budiman.

Percubaan Anwar ini wajar dianggap sebagai peluang untuk mencari publisiti murahan sebagaimana biasa, dengan membidas kunun kunun proses Tun Dr. Mahathir bertemu Presiden George W. Bush. Khabar mengenai seorang pelobi keturunan Yahudi dibayar berjuta USD untuk mengaturkan pertemuan sebenarnya adalah pembohongan semata mata. Apabila ianya distrategikan secara berterusan dan propaganda, ianya menjadi satu maklumat yang dipercayai walaupun palsu.

Sebenarnya, Heritage Foundation telah digunakan oleh pemimpin Malaysia tertentu, secara berterusan bagi membetulkan imej Malaysia dan memenangi sokongan dikalangan politikus Washington D.C. untuk membetulkan persepsi sebenar, yang kian lama duduk dibawah telunjuk dan belengu sistem propaganda keturunan Yahudi dan pendukung Zionism. Program ini dijalankan untuk jangkamasa serdehana dan dilakukan secara konsisten, agar hubungan peringkat pemimpin politik tidak dicalari persepsi negatif oleh media dan Kerajaan Pusat Amerika Syarikat, yang terbukti  dipengaruhi golongan Yahudi Neo Con.

anwar-cohen-pentagon-ii

Apabila Tun Dr. Mahathir dalam ucapan mengungkap  “Yahudi memerintah dunia melalui proksi”, memang jelas ada kebenaranya. Konglomerat media terbesar dunia memang dibawah penguasaan golongan ini. Contoh personaliti utama ialah mendiang Robert Maxwell, Rupert Murdoch, Steven Spielberg dan Aaron Spelling.

anwar-wolfowitz.jpg

Anwar sendiri memang terletak bawah ‘naungan’ keturunan Yahudi dan pendukung Zionism. Ini jelas dengan keakraban beliau dengan Albright, Cohen, Rubin dan Wolfowitz. Percubaan Anwar kali ini tidak ubah seperti bermain wayang, untuk mengaburi mata rakyat Malaysia. Strategi dan taktik pembohongan-melalui-media Anwar gunakan selama ini, terutama sebagai mekanisma pertahanan (defense mechanism) tatkala didakwa semasa salah guna kuasa dan kemudian kes liwat, merupakan polar yang digunakan Yahudi Neo Con di Barat.

anwar-rubin-wolfowitz.jpg

Bukankah Anwar masih perlu menjawab tiga soalan utama? Bukankah Anwar mempunyai tanggung jawab untuk memenuhi janji “Menjelang 16 September 2008”?

anwar-cohen-pentagon

Berapa kali kita benarkan Anwar menipu kita bulat bulat dan termakan dengan wayang-selepas-wayang? Apakah secara kebetulan kes liwat melibatkan Saiful Bukhari Azlan akan bermula dalam tempoh terdekat, maka percubaan untuk mengaburi perhatian rakyat, walaupun lemah dan terlerai diusahakan juga?

1604A.JPG

Berhati hatilah dengan apa yang Anwar cuba bawa ketengah. Agenda tersirat Yahudi Neo Con atau mengalih pandangan rakyat kepada isu sebenar yang sentiasa membelengu dirinya, dari segala kepura puraan yang lambat laun akan terserlah juga. Masa itu, mungkin ianya sudah terlambat sekiranya kita salah buat perkiraan sekarang!


Published in: on January 31, 2009 at 21:07  Comments (26)  

The URI to TrackBack this entry is: https://bigdogdotcom.wordpress.com/2009/01/31/percubaan-anwar-bermain-wayang-untuk-kaburi-hubungan-peribadi-dengan-zionis/trackback/

RSS feed for comments on this post.

26 CommentsLeave a comment

  1. pernahkah kita melihat anwar mengutuk yahudi dan amerika dgn nada yg keras?
    tidak pernah, its clear that he is with them.
    don’t ever fall into this moron’s trap.

  2. Memanglah Anwar diketahui berbohong dalam banyak perkara. Masalahnya Pak Lah pun dah banyak kali kantoi menipu. Kesan pembohongan seorang yang memegang kuasa dengan orang yang mengidamkan kuasa amat berbeza. Bila yang berkuasa berbohong secara terbuka, bukan sahaja integritinya sebagai individu akan dipersoalkan, malahan institusi yang diwakilinya turut terjejas. Itulah bahayanya apabila penjawat jawatan penting bersikap pembohong. Bukannya orang tidak sedar Anwar berbohong. Cuma pembohongan Pak Lah amat menyakitkan hati hingga mengaburi pembohongan yang dibuat oleh Anwar. Blog ini pun salah satu sumber yang kerap mendedahkan pembohongan Pak Lah. Ringkasnya, Anwar bohong tidak memudaratkan sesiapa tetapi pembohongan Pak Lah mengakibatkan kesan buruk kepada negara.

  3. Saya Gah dan anggap diri saya seorang pejuang menegakkan martabat dunia Islam. Mungkin saya lupa sedikit masa dulu bila saya terlantar derita sakit koronari, anak perempuan saya menganjurkan upacara doa selamat supaya saya segera sembuh. Cuma yang menjadi kemusykilan, kenapa anak perempuan saya menjemput Paderi Kristian, Sami Buddha serta tokoh agama selain Islam untuk majlis tersebut. Di mana akidah anak saya! Saya tertanya-tanya apa pendapat para ilmuan Islam?

    Minta komen dari tuan blog please!

    Upacara itu BUKAN anjuran anak perempuan orang yang terlantar menerima rawatan sakit koronari. Upacara itu adalah inisiatif dan anjuran badan ugama tertentu sendiri, yang meminta kebenaran All Blogs mengunakan fasiliti kelab siber itu sebagai tempat. Maka All Blogs membenarkan upacara itu, kerana bloggers, termasuk Exco terdiri dari mereka pelbagai keturunan dan fahaman ugama.

    Ini kerana, sebelum itu dua kali majlis tahlil doa selamat dianjurkan di Masjid Jame Kampung Baru dan Masjid Wilayah Persekutuan dan menerima liputan meluas bloggers. Oleh demikian, mereka yang bukan berugama Islam juga terpanggil ingin mendoakan (dengan cara mereka) untuk kesejahteraan orang yang sedang terlantar menerima rawatan koronari.

    Kalau orang berugama lain, ingin mendoakan orang Islam kesejahteraan dengan cara mereka, itu bukan menentang akidah orang yang didoakan itu pun atau orang Islam menghormati orang yang bukan Islam mendoakan cara mereka. Lagi pun, kalau kita yang berugama Islam buat tak reti saja pun atas hasrat sebegini, mereka masih lagi mampu menganjurkan upcara doa itu sesama mereka dan kita sebagai orang Islam yang beriman dan akidah ini tidak mampu berbuat apa apa kerana kita hidup dikalangan masyarakat majmuk.

    Exco All Blogs menghormati inisiatif orang berfahaman berbeza yang ingin mendoakan kesejahteraan orang yang terlantar sedang menerima rawatan. Sebagai menghormati Islam sebagai ugama Persekutuan Malaysia, All Blogs memperuntukan bahawa segala upcara keagamaan hanya dijalankan selepas sembahyang maghrib dan tahlil doa selamat. Hanya sembahyang maghrib dan tahlil doa selamat sahaja dilakukan dalam bangunan All Blogs, sementara upcara keugamaan lain berlaku diperkarangan All Blogs.

    Terima kasih kerana memberikan ruang untuk menjelaskan perkara yang sering disalah tafsirkan ini.

  4. Saya Gah dan anggap diri saya seorang pejuang menegakkan martabat dunia Islam. Saya pernah juga menawarkan kerja yg lumayan utk coffee boy saya yg keluarganya miskin dan pemandu saya yg sangat daif.
    Tetapi semejak sakit belakang saya yg hanya boleh diubati oleh org German sahaja, saya sering terlupa. Boleh kah saudara BD jelaskan yg betul psl Erdogan ni?

    Saya sangat suka dia tapi dia dan kerajaannya pernah dan masih membenarkan NATO menjadikan negara dia sebagai HQ. Saya sokong Erdogan kerana memperjuangkan islam tapi mengapa (mugkin saya lupa gak pasal tulang belakang saya ni) Erdogan melakukan genocide terhadap kaum Kurdish diutara Iraq kerana inginkan tanah yg merdeka. Erdogan marah kat Peres tapi mungkin macam saya terlupa yg Peres dah bersara. kalau nak marah marahlah kat Omut. Kita tengok bezanya. Tapi apa kan daya, saya pun pelupa jugak.

    Itulah dia. Apabila Tuan sakit belakang dan hanya boleh dipulihkan oleh pakar bedah yang bertugas di Munich sahaja, mungkin sakit sebegitu kronik sehingga sebenarnya Tuan tidak sepatutnya sepatutnya berkecimpung dalam politik, termasuk bertanding dan kempen dalam Pilihanraya Umum dan Kecil kerana tugasan ini amat berat dan mungkin akan meletakkan tekanan kepada sistem tulanmg belakang. Lainlah kalau kita 82 tahun dan menjalani pembedahan pintasan koronari kedua, masih lagi mengutamakan pakar bedah tempatan (anak Melayu), walaupun pakar dari Mayo Clinic, USA lebih arif dalam bidang ini. Lagipun, apabila Tuan berehat di Munich selepas pembedahan ultra rumit itu, rakan rakan Yahudi Neo Con dari Washington D.C. berbondong bondong datang ziarah.

    Mungkin Erdogan ini seorang pemimpin Islamist. Namun, sebagai PM kepada negara ahli NATO dan membiarkan AS mengunakan pengkalan negara itu untuk melancarkan serangan keatas penaklukan Iraq dan dan mengadakan hubungan dipolmatik dengan Israel, maka hasrat dan keikhlasan untuk memperjuangkan demi kepentingan sesama Islam mungkin boleh diragukan.

    Pemimpin sebegini tidak ubah seperti pemimpin Malaysia, yang mengunakan topeng ugama dan meng’revolusikan Islam’ dengan ucapan ucapan mengunakan ayat Quran. Hakikat sebenar, orang ini tidur sebantal dengan Yahudi Neo Con dan menghayati kehidupan Bohemian, melayakan beliau disifatkan sebagai Munafiq.

  5. Gambar-gambar yg tertera didmn ini taksilap saya sewaktu beliau TPM hanya yg betul gambar Wan Azizah dgn Albright yg agak baru…..I am not a diehard fan of Mr. Anwar but logic is what the masses need…so please be neo neutral on what thots you’re giving..have a nice day..A’salamualaikum.

    Gambar bersama Wolfowitz itu ialah selepas beliau dipecat dari TPM dan habis tempoh sebagai banduan salah guna kuasa.

  6. […] Percubaan Anwar berbohong lagi untuk kaburi hubungan peribadi dengan Zionis […]

  7. […] Sahabat Akrab Yahudi Neo Con Anwar ini wajar dipersalahkan dan heret bersama Karpal, kerana tidak menghormati titah keputusan baginda Paduka Seri Sultan. Sebagai ‘Ketua Umum’ PR, pengasas gerakan jalanan ‘Reformasi’ ini wajar bertanggung jawab dengan semua yang dianggap sebagai derhaka dan ingkar yang diambil oleh PR, termasuk rusuhan diluar Masjid Ubudiah dan perbuatan menghalang kenderaan rasmi DYTM Raja Muda Perak Jumaat lepas. […]

  8. […] Anwar’s Neo Con Jewish connections are very clear. This is something Malaysians should probably be wary about. He has been sordidly attempting to kill DPM Najib’s credibility since April 2007 Ijok’s by-election. This  was and is  still Anwar’s only hope to ascend back into power, especially PM ‘Flip-Flop’ Dato’ Seri Abdullah Ahmad Badawi’s leadership has been vehemently opposed and detest by so many Malaysians, including within the ruling party UMNO. Since PM ‘Flip-Flop’ Abdullah poor management and scandals of family and cronies are thought to be self-destructive, this left Anwar & co to have been strategizing against destroying DPM Najib’s credibility and integrity, with one slanderous unmitigated accusation after another. […]

  9. anwar sanggup lakukan apa saja termasuk menggadaikan maruah bangsa melayu demi utk kepentingan politiknya..lihat saja anwar menari dgn pemimpin parti pembangkang yg jelas menunjukkan kejahilan agamanya…<>

  10. […] Inilah keadaan anarki paling sesuai, dimana pihak yang tergamak tanahair ini di’jajah’ semula, terutama tali barut Yahudi Neo Con sanggup rancang untuk mengambil kesempatan “menangguk diair keruh&#8…. […]

  11. […] didalangi Anwar “Drama King” Ibrahim perlu diambil perhatian serious, terutama apabila beliau didukung Yahudi Neo Con, Zionis Israel dan media Barat. Untuk mengekalkan momentum ‘drama’ agar dasar dan perubahan […]

  12. Kenapa perlu gaduh2 sama kita? Sama-sama Melayu, sama Islam… Dah la, jgn nak gaduh2 pasal harta dunia.. Akhirat jua yang kekal abadi…

  13. […] that he is actually someone who cannot deliver and fulfil his promises. This is typical of Jewish No-Con agent provocateur. Possibly related posts: (automatically generated)Chin Peng denied return…Communist leader wants […]

  14. […] Mengapa terjadi demikian? Apakah orang Melayu-PAS ini begitu bebal sehingga membiarkan diri menjadi kuda tunggangan DAP chauvinis dan PKR yang mempunyai hubungan langsung dengan agensi ‘keselamatan’ luar? […]

  15. […] and now a fugitive in the UK. Despite being a darling of the Americans, personal relationships of his Jewish Neo Con friends and their ongoing strategic agenda to demonise PM Najib and Malaysia are failing and  starting to […]

  16. […] Anwar is an incurrable hypocrite. Nevermind Anwar was a convicted criminal. Nevermind Anwar is a close associate of the Neo Con Jews. Nevermind Anwar’s development is even captured closely by the Israelis. Nevermind Anwar is a […]

  17. […] 2 Mahathir/Malaysia used Heritage Foundation, not Jewish lobby, BigDog says [here]Update 6.30pm (with thanks to bro Azhar and Ayor Lemuju)1. Mahathir blasts Israeli Terror2. […]

  18. […] Ibrahim, who is the ‘darling of New Con Jews’ here in Malaysia is in Dubaii […]

  19. […] Ibrahim, who is the ‘darling of New Con Jews’ here in Malaysia is in Dubaii […]

  20. […] Minister Anwar “Mat King Leather” Ibrahim is something that can be proud of. Anwar “Darling of the Jews” Ibrahim was an advocator to IMF prescription, which saw many Malaysian coroprations suffering from […]

  21. […] to say, Anwar works very closely with the new-con Jewish communities, especially Americans. He has had cordial relationship and strong support of American neo-con […]

  22. […] Neo Con Darling” Ibrahim is the one in the scope of the Neo Con Jews and even Israel. In fact he is very close to some notable Neo Con Jews along corridors of power and decision makers amongst  ‘high and mighty’ society […]

  23. […] Anwar, have yet to be seen. The real supporters for Anwar’s politics and networking are the New Con Jews. Published […]

  24. […] Secretary William Cohen gave him a ‘Red Carpet Treatment’ for a visit to The Pentagon. He has very close relationship with former US Treasury Secretary Rubin,  former Secretary of State … former World Bank Presidents Paul Wolfowitz and James Wolfensohn. Upon the discharge from prison […]

  25. […] akhbar ini, ianya dalam bulam Ramadhan 1429H. Inilah sebenarnya hati budi seorang yang menjadi ‘kepimpinan boneka’ tajaan dan bawah penguasaan Yahudi Neo Con Amerika Syarikat yang diberikan layanan ‘permaidani merah’ oleh kepimpinan Yahudi Neo Con Washington […]

  26. […] vokal dan lantang menyuarakan pandangan pro-liberal mereka, terutama didukung oleh media baru dan media antarabangsa yang sebenarnya Pro Anwar Ibrahim dan didukung kuat gerakan Yahudi Neo Kolonial antarabangsa. Baru baru Ketua Dewan Ulama PAS Haron […]


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: